Dag 5 - Reisverslag uit Wemeldinge, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Wemeldinge, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Thierry

Blijf op de hoogte en volg Thierry en Isabella

15 April 2018 | Nederland, Wemeldinge

Vandaag een dag door Brabant en Zeeland.
Na een fantastisch verzorgd ontbijt in B&B 't Paviljoen. een vriendelijk afscheid en een ferme handdruk op pad gegaan.
Ik vind het leuk om te zien dat in de B&B 's mensen zo geïnteresseerd zijn in wat je aan het doen bent.
Het was een beetje doorbijten vandaag omdat er niet zoveel te zien viel.

Vroeger had je (volgens mij) op SBS een serie die heette westenwind en die was opgenomen in zeeland.
Vanaf vandaag weet ik precies waarom deze serie zo heette. Het westenwindje trok er even goed aan vandaag. Er was alleen een nadeel het grrootste deel van mijn dag ging naar het westen.

Dus concclusie van vandaag. het is niet alleen zwaar om door de heuvel van Limburg te fiets. Maar ook de vlakke en rechte wegen kunnen ervoor zorgen dat je jezelf even tegenkomt

Eindstand voor vandaag: 107 km

Mijn GPS doet blijkbaar gek met het bijhouden van een route maar hieronder weer de link:

• 15 April 2018 - 21:03

Isabella:

Toppie! Ben echt mega trots op je! Dat je dit zo maar ff allemaal in je eentje doet! Diep respect en een dikke vette buiging!

Maarrrr... ben ook wel weer blij dat je straks lekker thuis bent. ;)

• 15 April 2018 - 21:07

Marga:

Zo jammer geen zeeuws meisje gezien of babbellaars ha ha maar pik petje af hoor voor je doorzettings vermogen ik was allang gestopt van die afstanden die je maakt krijg ik bij het lezen al zadelpijn op naar het volgende verslag en succes morgen xx

• 15 April 2018 - 21:16

Roel:

Hè man,

Weet een top dag, nu lekker in je eigen blokhut over nachten.
    Morgen weer op de pendelen en op naar zuid Holland.
    Hoop dat je morgen droog weer hebt en niet te veel tegenwind.

Groetjes Roel

• 15 April 2018 - 21:16

Oma Wies:

thier ik heb bewondering voor je groetjes oma

• 16 April 2018 - 07:35

Joop:

Hoi Thierry,
    Zijn wel afstanden die jij weg fiets.
    Respect.
    Weet dat het einde steeds dichterbij komt.
    Nog even volhouden.
    Gaat lekker man.
    Groetjes

• 16 April 2018 - 14:30

Bianca:

fiets es door joh in dat limlandse platteland

• 16 April 2018 - 17:27

Dick Le Duc:

Nog twee dagen dan kan je je benen en beurze kont in je eigen bed te rusten leggen. In het familie weekend hebben jullie zeker geen fiets tocht gepland? Nog een klein stukje dus zet hem nog even op met het goede weer de komende dagen.