Dag 3 - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Thierry

Blijf op de hoogte en volg Thierry en Isabella

13 April 2018 | Nederland, Schin op Geul

Vanmorgen vertrokken uit B&B de botervlieg. wat een super ontvangst en kamer had ik daar. het ontbijt was geweldig. lekker een broodje voor onderweg kunnen maken.

Toen naar Heerlen voor een lekker bakkie koffie, krijg je er als verassing ook een cupje slagroom met een toefje advocaat bij. Lekker Hoor!!!!

Door naar het drielandenpunt. Was even vergeten dat dit ook gelijk het hoogste punt van Nederland is. lekker wat foto's kunnen maken. Waas wel grappig kon naar boven, ondanks me zware iets nog een paar wielrenners inhalen.
Bovenop lekker gegeten. naar beneden was zo geregeld.

Nog even snel door gulpen voor een bakkie koffie, omdat de tijd het toeliet
Snel nog even een paar foto's van de Brand-brouwerij .

Als verassing mocht ik de laatste kilometers nog even een heuvel bedwingen. Je ziet op je Garmin staan dat je nog maar een paar kilometer hoeft en dan gaat het alleen nog maar omhoog

Hier weer de link van me route. Weer even kopiëren en plakken om te bekijken:
https://connect.garmin.com/modern/activity/2621586378#.WtDwpJnbdYw.link


  • 13 April 2018 - 20:22

    Marga:

    Super deze dag zit er weer op nu benen omhoog en relexen man en op naar de volgende dag succes xx

  • 13 April 2018 - 20:35

    Dick Le Duc:

    Lekker man goed gedaan. Je ben een voorbeeld voor die mietjes die de Amstel gold race moeten
    rijden en er nog geld voor krijgen ook.

  • 14 April 2018 - 07:05

    Joop:

    Hoi Thierry,
    Geweldig man gaat top.
    Zo zie je ook nog wat van Nederland.
    Succes.

  • 14 April 2018 - 09:35

    Roel:

    He man,
    Gaat gweldig als ik he verslag lees. Ik red het niet eens met de E bike, haha
    Je ziet een hoop van ons kleine landje, maar dat gaat wel in de benen zitten, geeft niets.
    Top dat je steeds die pendalen rond weet te trappen.
    Als ik dit schrijf zit je alweer op het zadel (zonder is zo lastig fietsen) ik lees vanavond wel je verslag van vandaag weer.
    Want dan ben je over de helft van je fiets reis door ons landje.

    Groetjes Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schin op Geul

Fietsweek

Tijdens deze reis fiets ik in een week meer dan 700 km door nederland

Recente Reisverslagen:

17 April 2018

Dag 7

16 April 2018

Dag 6

15 April 2018

Dag 5

14 April 2018

Dag 4

13 April 2018

Dag 3
Thierry en Isabella

Actief sinds 05 April 2018
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 6549

Voorgaande reizen:

23 April 2019 - 30 April 2019

Ronde Zuiderzee

08 April 2018 - 18 April 2018

Fietsweek

Landen bezocht: