Rustdag - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Thierry en Isabella

Blijf op de hoogte en volg Thierry en Isabella

27 April 2019 | Nederland, Kampen

Dit verslag beginnen we met een constatering. Soms is iets waarvan je van te voren dacht dat het een goed idee was, achteraf niet zo een geslaagd plan.
We hadden het idee dat we een rustdag nodig hadden en hebben daar koningsdag voor uitgekozen.
Ondanks dat we een gezellige en lekkere dag hebben gehad in het mooie Kampen, merken we dat we van een rustdag ook lui worden en de spieren hier en daar een beetje gaan tegenstribbelen.
Dit was dus een wijze les voor ons volgende fietsavontuur. We kunnen volgende keer beter een dag met niet zo veel kilometers inplannen dan een dag helemaal niet fietsen.

Genoeg geklaagd over vandaag.

We begonnen deze dag met een le Duc - Voerman traditie. Lekker voor de televisie kijken naar het spektakel van de koning. Met natuurlijk de verplichte oranje tompouce
Net als de hele week hebben we vandaag mazzel gehad met het weer denken we. We kunnen het natuurlijk ook perfecte planning noemen dat je tussen de buien door dingen aan het doen bent en tijdens de buien lekker op een terrasje wat aan het eten en drinken bent.

We hebben in Kampen en IJsselmuiden heerlijk over de vrijmarkt gelopen en gekeken naar de oude troep die mensen aanbieden. Hier zijn we tot de conclusie gekomen dat ook in Gelderland de mensen op koningsdag hun spullen uitwisselen om het vervolgens volgend jaar op een ander kleedje weer te verkopen.

Morgen veerlaten we Bed and Breakfast "bij Hooisma" in Kampen weer. Het was een heerlijke plaats om te verblijven. De gastheer en gastvrouw doen hier fantastisch werk en hebben een fantastisch huisje.

Morgen zal onze reis ons brengen naar de stad die bekend staat om het dolfinarium. We gaan morgen dus naar Harderwijk

• 27 April 2019 - 16:01

Roel:

Hallo luidjes,

Koningsdag in een ander deel van Nederland vieren is altijd anders dan in je eigen omgeving.
    Spieren die tegen stribbelen dat is zeker een puntje van aandacht lopen is dan wel geen fietsen maar wel beweging.
    Morgen naar Harderwijk, we gaan weer duimen voor droog weer, het zal best fris /koud zijn want de temperatuur zal niet echt hoog zijn.
    De fietstocht gaat snel nog een paar dagen en dan weer thuis, nogmaals we duimen voor droog weer.
    Succes morgen en voorzichtig aan.

• 27 April 2019 - 16:07

Marga:

Hallo jongens ook wij hebben voor de tv koningsdag beleeft en even rustdag hoop voor jullie dat het weer morgen beter is dan vandaag en dat jullie weer gezellig en met frisse moed op de pedalen trappen op weg naar flipper ha ha succes alvast xx

• 27 April 2019 - 16:23

Joop:

Hoi Hoi,
    Een rustdag is ook niet altijd goed maar wel lekker.
    Gelukkig zijn jullie jong en komt alles goed.
    Hopelijk hebben jullie niet al teveel versnaperingen genomen vandaag want morgen staat er weer een nieuwe uitdaging voor de boeg.
    Vroeg naar bed en neem jullie rust dan komt het morgen allemaal goed.
    Succes en tot wederhoor.

• 27 April 2019 - 16:31

Manon:

En nu maar duimen dat we het winnende koningslot hebben.
    Succes morgen toppers!! Mega trots!

• 28 April 2019 - 07:56

Ruud En Yvonne:

Hallo kanjers,

Hardstikke goed wat jullie doen! Wij vierden Kingsday voor het eerst sinds jaren weer eens in het Vondelpark met zon/regen etc.Heel veel plezier nog de komende dagen en hopelijk wind en zon mee.

XXX

• 28 April 2019 - 16:41

O:

Oma jongens jullie reis,je is haast over heel stoer hoor dikke kus oma