Dag 7 - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Thierry

Blijf op de hoogte en volg Thierry en Isabella

17 April 2018 | Nederland, Purmerend

Zo dat was de laatste dag.

Had echt mazzel met het weer vandaag. normaal startte ik deze week met handschoenen en lange mouwen maar vandaag kon ik vrij snel met korte mouwen fietsen.

Vanmorgen vertrokken bij B&B Verdonk in Maasdijk. Wat een vriendelijke mensen zijn dat echt top!!

Bijna de hele dag langs de kust gefietst met als eerste bezienswaardigheid de pier van Scheveningen en het Kurhaus. Hier een lekker bakkie koffie tot me genomen.

Toen via Katwijk en Noordwijk naar Zandvoort een Bloemendaal. Hier lekker een broodje gegeten een snel weer door.

Ik merkte aan mezelf dat het de laatste dag was want ik had het tempo er goed inzitten vandaag, hier zal de wind in de rug ook aan meegeholpen hebben.

Omdat dit het laatste verslag is wil ik toch wat mensen bedanken:
- De mensen van de B&B waar ik geslapen heb voor de hartelijke
ontvangst.
- De fietsenmaker die me zo snel heeft kunnen helpen.
- Alle mensen die gereageerd hebben op me verslagen heeft mee echt
steun geboden op de zware momenten.
- Als laatste toch ook zeker Bel. Voor de steun om dit te doen. Ik weet
dat het voor haar ook niet makkelijk was dat ik weg was.

De eindstand van vandaag is: 110.15km
De link van vandaag:
https://connect.garmin.com/modern/activity/2631291536#.WtY3BZNpW9k.link

De eindstand van de hele wee is geworden: 740,37km

Het was een mooie en leerzame week. Ik ben echt blij en trots dat het me gelukt is.
Nogmaals iedereen bedankt

  • 17 April 2018 - 20:41

    Manon:

    Bam!! Super goed gedaan!
    Maar nu ook weer lekker thuis..

    Liefs van ons!

  • 17 April 2018 - 20:49

    Dick Le Duc :

    Heel
    goed gedaan gozer en nu een paar dagen lekker uitrusten. Wij zijn super trots op je
    dat je dit in je eentje geflikt hebt (echt een zoon van je vader)

  • 17 April 2018 - 21:08

    Marga:

    Zo gelukkig weer heelhuids thuis wat een ervaring maar wil wel even zeggen dat ik mega trots op je ben kanjer nu lekker vannacht in je eigen bedje xx

  • 17 April 2018 - 21:23

    Roel:

    He man,

    Goed om je weer te zien, blijft toch altijd spannend zo alleen op de fiets door het land fietsen.
    We horen genoeg rara dingen in de media, maar dat heeft gelukkig geen invloed gehad op je reis.
    Top prestatie in zeven dagen, want een gemiddelde van 100 km fietsen is een dingetje wat ik zels niet met de E bike na doe.
    In je verslagen is te lezen dat je hebt genoten, maar ook wel weer blij bent thuis te zijn bij Isabella en de katten.
    Dit zijn degene die je na een tijdje gaat missen, is natuurlijk een goed teken.
    Via dit bericht wil ik ook zeker Isabella bij je fietstocht betreken zij heeft je ook geholpen om door te fiesten, samen zijn jullie een team.

    Groetjes Roel

  • 18 April 2018 - 07:08

    Joop:

    Hoi Thierry,
    Het zit erop.
    Klasse man wat jij gepresteerd heb.
    Een diepe diepe buiging. Chapeau.
    Ik zal wel jouw dagelijkse verslag missen.
    Nu lekker uitrusten en waarschijnlijk op naar een volgend avontuur.
    Groetjes

  • 18 April 2018 - 08:46

    Isabel:

    Wat een super toffe en geweldige prestatie!
    Ik ben echt mega trots op je lieverd! Wat een afstanden heb jij gefietst.
    Ik doe het je echt niet na, diep respect.
    Ik zeg niet dat het makkelijk was (voor ons beiden) maar wat mega leuk was dit! Even jezelf leren kennen ;)
    Nu lekker weer thuis en nog even genieten en bijkomen van de reis!
    Op naar het volgende.
    Liefs!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Fietsweek

Tijdens deze reis fiets ik in een week meer dan 700 km door nederland

Recente Reisverslagen:

17 April 2018

Dag 7

16 April 2018

Dag 6

15 April 2018

Dag 5

14 April 2018

Dag 4

13 April 2018

Dag 3
Thierry en Isabella

Actief sinds 05 April 2018
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 6541

Voorgaande reizen:

23 April 2019 - 30 April 2019

Ronde Zuiderzee

08 April 2018 - 18 April 2018

Fietsweek

Landen bezocht: