Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Thierry en Isabella Duc Voerman - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Thierry

Blijf op de hoogte en volg Thierry en Isabella

08 April 2018 | Nederland, Purmerend

Vandaag en gister de laatste voorbereidingen gedaan om mijn fiets klaar te maken voor vertrek.
Vorige week zijn er nieuwe wielen en banden op mijn fiets gemonteerd.
Gister even een binnenband gewisseld omdat het met de pomp op mijn fiets lastig is om een band met fietsventiel op te pompen.
Ook heb ik gister mijn fiets en mijn ketting helemaal schoongemaakt.
Hierna de wielen er weer in gezet en de ketting weer opnieuw in de olie gezet.
Vandaag was het weer tijd om mijn tas weer op mijn fiets vast te maken. Dit lukt helaas niet goed met de bijgeleverde klittenbandjes. Hier bieden tie-wraps de uitkomst.
Morgen ga ik mijn paklijst afwerken.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Fietsweek

Tijdens deze reis fiets ik in een week meer dan 700 km door nederland

Recente Reisverslagen:

17 April 2018

Dag 7

16 April 2018

Dag 6

15 April 2018

Dag 5

14 April 2018

Dag 4

13 April 2018

Dag 3
Thierry en Isabella

Actief sinds 05 April 2018
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6543

Voorgaande reizen:

23 April 2019 - 30 April 2019

Ronde Zuiderzee

08 April 2018 - 18 April 2018

Fietsweek

Landen bezocht: